torsdag 3. januar 2013

En brå start på hverdagen 2013..



Etter en lang juleferie, gledet jeg meg til å komme tilbake til hverdagen, med arbeid, lysere dager og alt det som hører til. 
Men året begynte med en slem tannpine som bare ble verre og verre, etter at jeg bestilte tannlegetime, skjønte jeg at jeg egentlig hadde behov for en haste-akutt time......
Var så heldig at jeg fikk det, men da jeg skulle avgårde, hadde bilen ikke tenkt å kjøre noe sted som helst, så jeg måtte få skyss av samboern.... 
Vel hjemme igjen, er bilen like dau..Og den bilen trenger jeg, til og fra arbeid, så nå er vi spent på hva det feiler den... 
Idag har vært en sånn dag hvor alt går på tverke, og jeg håper det ikke fortsetter sånn i 2013, da det har vært litt for mange slike dager i året som har vært.
 Drømmer om et bedre år nå, og skal ta imot de muligheter som byr seg til at dette skal bli bra! 
For en stund siden laget jeg en drømmefanger, montro om den fanger andre drømmer enn de vi drømmer om natten mens vi sover?

Jeg ønsker alle der ute, venner og ukjente et riktig godt nyttår! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar